Ta strona używa plików Cookies. Są one potrzebne do poprawnego działania strony. W dowolnej chwili możesz je zablokować w ustawieniach Twojej przeglądarki.

 

Aero - koncept Peter Lynna

Peter Lynn nie przestaje nas zadziwiać. Kilka lat temu zaprezentował swój pierwszy latawiec otwartokomorowy z depowerem – Lynx, a już teraz informuje o pracach nad zamkniętokomorowym skrzydłem Race & Big Air pokroju Ozone Chrono czy HQ Zeekai. 

peter_lynn_aero_concept_3.jpg

Już we wrześniu można było usłyszeć o szykowanej przez Peter Lynna nowości. Pierwsze informacje o konstrukcji pojawiły się tuż po zawodach Belgian Kite Racing Championship. W tedy to właśnie Koen Schepers wystartował na prototypie Aero zdobywając 1 miejsce w kategorii Hydrofoil. 

W ciągu ostatnich dwóch tygodni nowozelandzki producent sprawdzał na zawodach w Holandii i Wielkiej Brytanii, potencjał swojego najnowszego projektu – Aero. Konstrukcja ta, ma być dla Peter Lynna szansą na wyjście poza sferę wyścigów kite buggy i zaistnienie w świecie Formula Kite. 

O samym skrzydle wiemy jeszcze nie wiele, ponadto że jest to konstrukcja zamkniętokomorowa, z dużą ilością komór i o dużym Aspect Ratio. Można spodziewać się zarówno świetnej pracy na wiatr jak i z wiatrem. Również fani wysokich lotów powinni być zadowoleni. Nacisk kładziony jest jednak na prędkość. 

peter_lynn_aero_concept_2.jpg

Jak podaje James Martin, jeden z brytyjskich teamriderów Peter Lynna, Aero pozwolił mu ostro powalczyć w czasie zawodów i w niczym nie ustępował konkurencji. Wydajność skrzydła potwierdza zakończenie przez James`a zawodów na pierwszym miejscu. Nie pozostaje nam nic innego jak pogratulować świetnego początku sezonu 2016, oraz bacznie śledzić kolejne informacje na temat nowego skrzydła.

aero_concept_1.jpg

tlokitepedia